Blagajnik – administrativni radnik

Donesi keš je firma koja se bavi pružanjem finansijskih usluga, u svakodnevnom radu sa klijentima i trudimo se da oni na najbrži i najednostavniji način ostvare pozajmicu. 

Veoma smo posvećenost rastu i širenju i otvorenosti prema novim talentima i kao firma koja neprestano napreduje, uvek smo u potrazi za motivisanim pojedincima koji žele da se pridruže našem dinamičnom timu.

Pozicija blagajnika – administrativnog radnika pruža priliku za angažovanje u uzbudljivom okruženju gde se naglašava profesionalizam, efikasnost i timski rad. Iako iskustvo u radu sa novcem, klijentima i osnovno znanje rada na računaru predstavljaju prednost, ističemo da nije neophodno, jer smo otvoreni za ljude koji su spremni da uče i razvijaju svoje veštine.

Svaki CV je dobrodošao, a kroz naš proces selekcije pažljivo razmatramo svaku prijavu. Uvereni smo da svaki kandidat može doprineti našem timu na svoj jedinstven način.

Svi zainteresovani kandidati mogu dostaviti svoj CV na adresu e-pošte: karijera@donesikes.rs. Osim CV-a, pozivamo Vas da nam se predstavite putem kratkog upitnika u kojem možete podeliti nešto više o sebi i svom profesionalnom iskustvu.

  1. Kako biste opisali svoje prethodno iskustvo u radu sa novcem ili klijentima?
  2. Da li imate iskustva u administrativnim poslovima i radu na računaru? Ako da, molimo vas da navedete konkretna iskustva.
  3. Koja su vaša očekivanja od ove pozicije i kako mislite da doprinesete našem timu?
  4. Kako biste opisali svoje veštine u brzom kucanju i poznavanju osnova rada na računaru?
  5. Da li ste spremni da radi prekovremeno ako je to potrebno i kakav je Vaš stav o tome?
  6. Kako biste rešili situaciju sa nezadovoljnim klijentom koji ima prigovor na uslugu?
  7. Šta Vas najpre navodi na promenu posla?
  8. Kako se nosite sa stresnim situacijama u radnom okruženju?
  9. Da li ste pušač?
  10. Da li imate neki hobi?

 

Radujemo se što ćemo imati priliku da upoznamo nove talente i da zajedno gradimo uspešnu budućnost.

 

Kratak opis posla:

  • Radno vreme od 09.00 h do 17.00 h radnim danima
  • Radno vreme subotom od 09h do 14h, dve slobodne subote u mesecu
  • Rad sa klijentima
  • Unos podataka
  • Svakodnevna komunikacija preko telefona i emaila
  • Praćenje uplata